Friday, May 7, 2010

Hobi saya panjat kerusi!

Untuk aktiviti panjat kerusi kita perlukan sebuah kerusi, tak terlalu kecil dan tak terlalu besar, agak2 ikut saiz diri memasing ye...


Pegang kuat2 yer, pastikan kedudukan kerusi betul2 stabil...


Angkat sebelah kaki naik atas kerusi dulu...


Panjat dua2 kaki, boleh nak berdiri atau nak duduk, ikut suka hati ok!


Kemudian lepaskan sebelah tangan, kalau nak tergolek boleh lepas dua2.
Dah pandai naik, pepandai laa turun yer, nak reverse boleh, nak terjun pun boleh...
Selamat mencuba!

6 comments:

Heartilyina said...

tingginyerrr raziqh pnjat! pndai ke nk turun tu? nk buat terjun tiruk ke? hihi. seb baik rmh bkn lantai batu mcm mesia kan fith. xdela risau sgt. kalau tak dh benjol sana sini la bdk2 ni.

Fith said...

ina,
ntah laa,taktau la dia reti turun ka tak,biasanya fith terus angkat dia,risau jatuh.tuh laa,sib baik ini tatami,klau lantai,hish benjol merata dah budak ni,hehe

p|nKy MaMa said...

amboi sakannya dia memanjat..tu pandai turun ke x tu??comella raziqh

Fith said...

dyana,
haa sakan sungguh laa,kalau tgk rafiqh naik tangga lari2,kaki dia gedik2 mcm nak join sama,hehe.naik tau,turun ntah laa reti ka tak,sbb selalu kena angkat dulu,takut dia jatuh,hihi

zura said...

amboi ade talent jadi penerjun nie.., comel betul budak nie.., cam nak gigit2 je rase..! hahahaha.., suke hati je ek nak gigit anak org.., hahahaha

Fith said...

Zura,
penerjun?aiseh,kena train lg nih,haha...
boleh je nak gigit,sila2.geram sungguh kan bila bebudak ni dah masuk fasa panjat2 ni,heeee...