Wednesday, September 22, 2010

Raziqh Takeshi 0~12months

Lahir dengan berat 3290gm ketinggian 49cm

1 month

2 months

3 months

4 months

5 months

6 months

7 months

8 months

9 months

10 months

11 months

Setelah setahun, beratnya kini 8.2kg dengan ketinggian 74cm...

6 comments:

umeboshi said...

ookiku natta ne, raziqh. asha zahra, umur setahun baru 7kg berat dia.

Fith said...

kak noora,
gegirl lain kot ek,org tua2 kata tulang ringan,hehe.lgpun tgk ler maknya,kecik aje orgnya,anak ikut mak laa tu kan...

Mrs Li - Faeeza Yusoff said...

tsgt la comelll ini budakkk :D!!! mmg cam ank jepum la!hik2.

Fith said...

faeeza,
haha tak hbs2 dok sebut anak jepum,tu pasal jd jepum sungguh2 tu kot ek,hehe...

Heartilyina said...

oo lebih kurang ye ihsan dgn raziqh. kiter kdg2 dok susah hati tgk halus nyer ihsan hihi. agaknya memang fasa skrg lebih kurang gitu jela kan kadar perkembangan diorg. xleh la sama mcm masa kecik2 dlu mmg cepat membesar. moga anak2 kiter jadi anak2 soleh, sihat n bijak ye :D

Fith said...

ina,
aah lbh kurang je budak2 ni kan.bila sampai 1 stage tu diorg dah lambat sket membesar,sbb dok pulun 'besarkan' otak tu,tambah2 cerdas lg dgn aktiviti yg bz kemain,hehe...
amin,moga2 demikianlah hendaknya...