Wednesday, September 8, 2010

Eid Mubarak!

Assalammualaikum,

Buat semua viewers OurLoveStory yang terdiri daripada ahli keluarga, sanak saudara, teman2, kenalan di alam maya dan tak lupa buat silent readers juga, kami nak mengucapkan Selamat Hari Raya Eid Fitri buat semua. Mohon ampun dan maaf untuk segala salah dan silap terutamanya keterlanjuran bahasa selama menulis merapu meghaban kat blog ni...

Selamat pulang beraya ke kampung halaman, semoga selamat perjalanan pulang, bagi yang beraya di bandar2 mahupun yang bertugas di hari raya, semoga semua ceria2 selalu. Bagi teman2 di perantauan, moga syawal ini lebih bermakna buat kita...

Eid mubarak!

8 comments:

iman said...

selamat hari raya wat kak fith n fmly..mohon maaf kalo de slh n slp yer ^_^

Fith said...

iman,
selamat hari raya buat iman jugak...
kakfith pun mohon maaf ye...

dayot said...

fith,selamat hari raya & maaf zahir batin!
handsomenya hero 2org tu berbaju melayu(^^)

Fith said...

yott,
selamat hari raya,maaf zahir dan batin!

handsome ke,hehe

Mrs Li - Faeeza Yusoff said...

samat hari rayeeee terutama buat rafiqh n raziqh :D haha!nasib la jauh,kalo x dh ble duit raye korg :p

Fith said...

faeeza,
slmt hari raya!
takpa2,tunggu kitorg blk msia ye,nanti2 bleh gi beraya umah aunty faeeza,hehe...

Elah said...

Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir dan Batin :)

Fith said...

elah,slmt hari raya,maaf zahir dan batin