Friday, September 17, 2010

Hadoiii penat haku gelak...

Tengok video ni kat facebook, lawak sungguh, penat dok gelak...
Awat laa loqlaq sangat budak2 ni, takdak arah sungguh laa depa ni, video kerbau pun depa boleh buat kheja...

video

Tiba2 rasa rindu nak balik Merbok, boleh tengok permandangan kampung, kerbau2 dan budak2 loqlaq bawa motor takdak lesen tak pakai topi keledar, bawa motor laju macam pelesit, sedaq2 terpelanting masuk paghit. Rindu nak dengaq oghang kedah meghaban pun ya jugak, hihi...

6 comments:

amir said...

hahah loglat sungguh,bdk tu dok sakit badan depa boleh dok buat lawak lagi.

tp yg lembu tu pon,dah kena langgar pon boleh sambung lawan tanduk balik.hahaha

Fith said...

amir,
haha tu laa pasai,budak tu dah laa baru kena langgaq,berdarah2,depa buleh dok buat dialoq merapu lg.lembu2 tu takpa laa,depa bukan tau hapa pun,hahaha,lawak2,penat gelak

Heartilyina said...

hahaha adoiii hampagas sungguh! tapi sian kt budak yg jatuh motor tu mmg nasib malang. ngam2 je timing nk terkena. seb baik xteruk kan. kalau dia laju bahaya gak tu. kalau jatuh kepala dulu ke isk serius! ada kawan kiter mati langgar lembu hoho. yg lembu tu pn leh plak xbenti lawan. tapi peringatan utk kiter la kalau nampak lembu gaduh nak lalu tu hati2! hihi

Fith said...

ina,
tu laa pasal,sib baik tak laju sgt,klau tak,mesti terpelanting jauh dah dia.ish ye ke,mati langgar lembu,takut jugak yer.mmg kena hati2 kan,esp kawasan byk haiwan ni...

srar said...

salam akak fith,
memang pandai budak dlm video ni buat dialog..smpai penat dok gelak sorg2 depan komputer ni..tp tula kesian kt budak yg jatuh tu, smpai berdarah2 tp apapn tukang reka dialog tetap dialog tetap berdialog..hahhah
~akak org kedah ka? sama la kita..saya org pokok sena 8)

Fith said...

salam srar,
org kedah ja yg paham lawak loqlaq budak2 ni kan,hahaha,sabaq ja laa.
ooo org pokok sena ka,mak akak org alor staq,abah org merbok.akak lahir pun kat kedah cuma membesar merata2,tp tetap speaking kedah laa,hihi...