Thursday, September 23, 2010

Rafiqh Tsuyoshi 13 ~ 24 months

Perghhhh entry ni lagi laa berkurun lama duk dalam draft, dah boleh buat lagu dah ni, berkurun lama ku rahsiakan cintaku padamu, haa lagu apa siapa tau? Lagu rahsia pohon cemara nyanyian kumpulan Exist, hihi...

Ok2, jom kita tengok gambar Rafiqh ketika usianya 1tahun 1bulan sehingga 2tahun. Ish3 comel laa pulak bila tengok dia masa kecik2 dulu, anak sapa la ni?! hehe... Sekarang dah tak berapa nak comel, comot ada laa...

13 months...

14 months...

15 months...

16 months...

17 months...

18 months...

19 months...

20 months...

21 months...

22 months...

23 months...

24 months...

8 comments:

amir said...

eh gambar last tu macam kenal cameraman nya.hek2

♥FaTinFazLan♥ said...

rafiqh memang hensem+macho..
nak booked jadi anak menantu aunty fatin boleh??hahahahahaha

[verangaann..kawen pun tak lagi!]

Fith said...

amir,
hehe,suka sgt tgk gambar2 tu,bila laa nak merasa cameraman tu amik gambar lg ek?hihi

fatin,
haha insyaAllah boleh2.
takpa aunty,cepat2 laa kawen <- rafiqh kata,hahaha...

Mrs Li - Faeeza Yusoff said...

hoho abg machoooo :D! cpt kak fith, gugurl plakssssssssssssssss :P!

::NaS:: said...

rafiqh makin lama makin hensemmm..hehe

kew_chop said...

waa baru tinggal jejak kat sini, lama dah tak tulis komen. huhu
kakuii sungguh anak teruna ini (^o^)

Fith said...

faeeza,
insyaAllah tlg doakan sama yer.hopefully next babies are girls pulak,hihi...

Nas,
tq cik nas!hehe

Fith said...

murni,
haa tu laa,lama sungguh menyepi ye.rindu mau baca blog kamu,hehe...