Friday, June 25, 2010

Aksi 2T

Selalu sebut 2R, hari ni 2T pulak laa, Tsuyoshi dan Takeshi...

Main masak2 kad, adik 'belajar' dari onichan...
"kita goreng kad ni yer adik..."


Okes, adik dah pandai masak sendiri...


Main tolak2 talam pulak...


Makan dalam talam...
Orang makan dalam talam, makanan duk dalam talam, ni dia sendiri yang duk dalam talam. Budak kecik ni kalau makan suka sengaja sepah2kan makanan tenyeh atas karpet, lepas tu buh mulut, hish, tu yang buh dia duk dalam talam, haa tenyeh laa puas2. La ni suka buat aksi geram sambil kisar2 gigi dia, gigi dah tajam dah dik oii, tak payah laa asah2 lagi, kowaiii!(=takuttt!)


Free head massage untuk adik. Kesian adik nak tengok tv pun tak senang, onichan kuat betul mengacau...


Gambar ni Rafiqh yang ambil, hahaha, separuh ja muka adik...

6 comments:

Heartilyina said...

hihi pandainyaa depa memasak ye. mcm mama nyer jugak la ye. ada gang sng sket bleh kwn berdua. si ihsan ni dia xde gang sudahnya menempek kt mama jugak. susah jugak nk wat keje. kena la mama bertahan sementara nk bg 'kwn' kt dia hihi

Fith said...

Ina,
klau nak banding rafiqh n raziqh,rafiqh dulu lg senang nak jaga,mmg tak merap lgsg n pandai main sorg2.mak dia lg releks n bebas nak buat apa pun.tp raziqh ni hadoiii sgt kuat meruntun kaki mak dia.klau mood baik,mau laa main gitu,hehe.mcm2 laa budak2 ni kan.try bg ihsan geng,tgk camne gayanya nanti,hihi

mysara said...

alaa..dah tulis2 comment,terlupa publish lak..huhuh..

mai membayangkan mcm mana la gayanyer rayyan n rifqi nnti.. lebih kurang camni la gamaknyer..huhuh..tanoshimi!

Fith said...

my,
haha lbh kurang je.
time diorg mood baik,elok je main.tp bila salah sorg mood tak baik,haa mula laa bising menyakat,pening2,haha.mmg lawak tgk gelagat diorg,rayyan n rifqi nanti pun mesti byk keletah melucukan...

afu-chan said...

suka tgk dua beradik ni... kamcingg ja :)

Fith said...

afzan,
uish depa ni ada masa jugak.klau mai mood hangin puting beliung,mcm anjing ngan kucing gak.dah pandai dah nak gaduh ni,haha...