Monday, June 20, 2011

Gelukkige vaderdag!

Gelukkige vaderdag means Happy father's day in Dutch...

Vandaag is vaderdag. Ayah, wij houden zo veel van u!
Today is father's day. Ayah, we love you so much!



Perghhh tergeliat lidah mama 'tulis' dalam bahasa dutch ni, tu baru tulis tu, tak bercakap lagi, hak3. Kena pi asah lidah dulu lah, makan potato 10kilo baru bersepai terer kot...

2 comments:

Heartilyina said...

tu diaa mama 2r dh boleh ckp dutch dh hihi. kami sbnrnya xamik tau pn hari2 selain drpd besday ni. bila xdibiasakan so jd susah plak nk buat jd rutin. tp sbnrnya best jugak celebrate hari2 mcm ni. boleh menunjukkan penghargaan kpd seseorg tu kan.

Fith said...

ina,
tak sambut pun hari bapa thn ni,cuma belikan hadiah je,kek takde,hehe.mkn aiskrim aje pun...
alah bukan wajib pun kan.tp klau besday tu wajib kot,hihi