Sunday, August 15, 2010

Sama tak?! -> 1 tahun

Rafiqh Tsuyoshi ketika berusia sekitar 1tahun...
Berat dilahirkan 3.61kg, tinggi 52cm
Berat usia 1tahun 9kg, tinggi 76cm



Ini pulak Raziqh Takeshi ketika berusia sekitar 1tahun...
Berat dilahirkan 3.29kg, tinggi 49cm
Berat usia 1tahun 8.3kg, tinggi 74cm

6 comments:

kew_chop said...

sebijik betul muka dua beradik ni, cam copy paste jek.. hihi..
arigatou fith coz bertanya khabar semalam. tapi tula cuti kalo nak mengadap pc ni cam malas jek tambah2 kalo jadik cam semalam tgh2 chat ngan fith kat fb monitor tiba2 padam. suka2 hati dia jek nak padam n 5-10 minit pastu dia akan on balik. suka suki hati dia jek, kadang2 setengah jam pun ada baru monitor tu ok.. hihi, agak2 nanti kang pindah umah ada monitor yg nak kena campak lombong ni.. hihi

Fith said...

murni,
eh2 sebijik ek?ada laa kan iras2,dah nama pun adik beradik,acuan satu mak satu pak pulak tu,hahaha...
haa monitor tu nak suh beli baru tu,campak je dlm lombong,haha.seronoknya nak pindah,tp mmg penat laa kan,nak2 mcm fith ni dah dekat 5tahun duk umah ni,mengumpul brg2,sekali nak pindah adehhh bleh pengsan ni.murni ok lg kot,sbb baru pindah kan,tp tu pun dah anak pun 2,bukan sket brg tu,gambatte ne!
fith ada msg kat fb,bila2 free tlg jawab yer,gomen ne,sokmo kacau murni...

Mrs Li - Faeeza Yusoff said...

sy rs x sbijik tp iras2 ade la esp bile time senyum :D 1 tahun 9kg kak? adam skrg dh 9.12kg! tu br 6 bln lebey tu :P sape nk dukung habaq mai.hahaha!

Fith said...

faeeza,
adam special case haha.budak2 ni pas dah bleh merangkak berat akan statik/turun,sbb nak aktif kan.nikmati saat adam debob tu ye,nanti sure rindu,huuuu

Heartilyina said...

nak kata sama sgt tu tak la mmg nmpk lain. tp ada la iras nyer tu kan. si raziqh putih melepak skali tgk ala2 chinese or japanese look. tp rafiqh skali tgk nmpk mcm ada sket muka arab? (xtau la plak fith ada darah apa kan sbnrnya hihi).

Fith said...

ina,
aah iras2 tu ada,esp tang mata.
raziqh putih sket,rafiqh kelabu asap,haha.takdak darah arab,sket2 darah pakistan je,hehe.