Sunday, February 28, 2010

Abang dan adik...

Abang : "Adik, duk senyap2 sat, mama nak ambil gambar tu..."
Adik : "Hallaaa adik nak turun..."


Abang : "Adik, smileeee..."
Adik : "Hish huduh aih sengih gitu, tengok muka adik, macho!"


Abang : "Adik, gomen ne(=sorry), onichan selalu babap adik..."
Adik : "Ii yo(=it's okey), hari ni hari onichan..."


Abang : "Walaupun tiap2 hari onichan buat adik nangis, hontouwa(=actually) onichan sayanggg adik..."
Adik : "Eeeiii geli..."


Abang : "Tutup mulut lah bila menguap(=sangap)..."
Adik : "Haa ok2, thank you!"

11 comments:

chiput said...

muka fateh mmg ade iras rafiqh. chiput ada 1 gambar fateh yg mcm gambar tgh rafiqh senyum tu;)

Fith said...

chiput,
ye ker?hehe mitai naa...fateh pun mesti dah besar kan,dah nak masuk 2thn kan?pandai tul ek dia berckp.

aisha said...

alahaii suka sgt gambar2 ni...sweet la sgt abg ngan adik...
bagus gak jarang umur depa ni tak jauh sgtkan..tgk la rapat je depa...suka2 ;)

ojasamid said...

gambo2 sgt sweet..ditambah dgn dialog2 tu lg ler klakar..tergelak2 akak baca..ahaha..tanoshisou ne..

Fith said...

Aisha,
aah bila umur dekat2 ni jd menarik gak,sbb dua2 pun 'tak makan saman',kdg2 rasa lawak tgk gelagat diorg...
errr bila aina nak dpt adik?hehe

Fith said...

kak oja,
kdg2 bila tgk diorg ber'komunikasi',fith tertanya2,agak2 apa yg diorg cuba 'cakap'kan,hehe.tu yg saja2 keluarkn dialoq tu,hehe...
ayyasy dgn affan pun mesti sama je kan...

mysara said...

raziqh nih mmg made in japan betul laa..hehehe... muka jepun habis!

kew_chop said...

hihi, comelnya. tergelak2 gak baca mamanya dialog..

Fith said...

My,
aah,jepun sesat.hehe

Murni,
mak dia takdak keja,hihihi

zura_betty said...

alaalaaaa comeynya dua2 nie..! mesti time nie syok je tgok gelagat depa kan..! tak sabarnya nak tgu aisy besar cam raziqh..!

Fith said...

zura,
tak lama dah tu,nanti bleh tgk aisy bergaya main manja2 dgn amsyar,mesti cute giler,hehe