Tuesday, October 12, 2010

Lagi gambar majlis raya!

Gambar2 di bawah dicilok dari fb my juniors - Haziq & Tirah, arigatou!!!
Lain kali snap banyak2 lah lagi, hahaha...

bila ayah yang tantou(=in charge) anak2...

mak depa ralit menyembang, anak2 main limau buat bola, baguih dok ada...

"nak ball?!"

tangkap budak kuat lari ni...

gaya orang malas dah...

orang sibuk ambil gambar, dia kalut kutip daun dan batu...

4 comments:

Heartilyina said...

saja je tau mama 2r ni kalau gambar dia kecik2 je dia letak. xpuas mama ihsan nk tgk. nak belek baju ka, tudung ka, selendang ka xdapat nak belek haha

Fith said...

ina,
haha mana ada kecik2,dah orgnya pun 'besaq' dah,haha.nanti letak kat fb lah ye,besar sikit kot,boleh belek2,tp apa laa yg nak dibelek tu ek?kih3

mysara said...

suka la gmbr 3boys berbaju biru..mcm buat pakatan/geng lak depa..mak dia xmasuk dah aih... xsabar pulak nk tunggu rifqi pandai jalan...tp,cukupkah tenaga nk mengejar 2kanak2 nnti..hehehe

Fith said...

my,
betul tu mai,mmg takleh masuk geng dah.minat budak2 ni pun dah ke arah ayah diorg,huhu.
onna no ko hoshi naa,hahaha*tetiba*

uish cukup aih tenaga,by the time rifqi berlari,rayyan boleh dikerah utk kejar si adik dah,hehe