Tuesday, October 12, 2010

Edited - 10.10.10


Nahhh ambik! Siap dah edit, bling2 lagi, hahaha, ramai sangat yang tegur gambar ni tang botol susu, ishhh tegur laa kami nampak sepadan, secocok dan sedondon ka, kami nampak macam pengantin baru ka, tang botol susu tu jugakkk yang ditengok eh, haha...

Percaya dak baju yang I pakai tu adalah baju 6tahun++ yang lalu? Haa tu baju hantaran masa tunang, jarang2 dipakai. Sekali bila pakai, juniors dok kata baju raya pulak dah, bila kata baju lama, pakat2 tak percaya, hahaha jangan tertipu ehhh. Oh dan tak bermakna bila saya muat pakai baju tu saya dah mengurus, saya tak kurus ye, harap maklum, masa tunang dulu saya sangatttlah montel, sekian! Hanya jika apabila saya muat menyarung kembali baju kahwin yang dah bertahun terperap dalam almari nun barulah dikira saya sudah selim-melim, errr tahun bila laa tu gamaknya, kohkeh2...

2 comments:

Heartilyina said...

gmbr sblm ni nmpk sgt xleh nk tipu. ni kalau kata xkawin lg pn org caya hihi. kurus dh tu fith. kalau kurus sgt pn xde isi xlawa. mama ihsan ni ha dah membulat balik. susah hati ni balik sure makan macam2 waaa!

Fith said...

ina,
haha boleh laa kot ambil aura pengantin baru kejap kan..
fith klau blk msia tak montel pun,awal2 je rasa nak mkn itu ini,dah blk mkn gitu2 aje,tambah2 klau blk berbulan2,huhu,ina pun sure tak membulat lah,silap2 haribulan makin kurus,dok rindu cik abg,haha,kan?