Tuesday, November 16, 2010

Salam eid adha !!!

Di kesempatan ini, kami sekeluarga nak ucapkan selamat menyambut hari raya korban buat semua viewers OurLoveStory. Mohon ampun dan maaf seandainya ada tersalah kata tersilap bahasa selama tuan rumah ni dok merapu meghaban kat blog tak berfaedah ini...

Yang duk kat Malaysia tu hamboi2 mesti meriah makan daging korban kan, syioknya...
Yang duk merantau tu takat boleh melangut ja laa hari2 raya ni, haha, takpa2, kita serupaaa... Jangan sedih2, kita beraya laa 'cara' kita, alah macam tak biasa, hehe...

Akhir kata, meh tengok 2budak selebet tengah 'panas enjin' sebelum nak lena beradu...

Si kecik Takeshi sedang melayan iPhone, khusyuk kemain, agak2 dia tengok apa? hahaha...

EID MUBARAK !

5 comments:

Mrs Li - Faeeza Yusoff said...

salam eidul adha kak fith & famly :D! nnt kami kim slm kt lembu esok na.haha

Fith said...

faeeza,
salam edil adha buat faeeza n family.tak blk kampung ker?
alah kirim salam nak buat hapa,kirim laa daging lembu tu barang sekilo dua,hahaha

srar said...

kita serupa~heehhh, selamat hari raya kfith..tak buat kuih raya ka kali ni??

Fith said...

siti,
slmt hari raya!
buat,4jenis je sempat...

Anonymous said...

that was a good thing @hostname