Monday, May 30, 2011

Home sweet home

Company myLove sewakan rumah ala2 chalet untuk kami selama kat sini, agak unik kawasan perumahan ni sebab dikelilingi ladang buah dan ladang ternakan lembu, kuda, keldai dan kambing biri2. Kat belakang rumah ni pulak ada tasik. Rumah ni tak laa besar mana pun, lebih kurang macam rumah kami kat Nihong jugak tapi dah cukup selesa laa buat kami anak-beranak...


Ruang tamu...



Ruang tamu menghadap tasik, boleh laa bebudak ni tengok itik2 dan burung2...



Dapur...



Hanya ada 2bilik saja, 1 bilik tidur utama dan 1 lagi bilik tidur anak2. Pintu yang tengah tu adalah toilet. Pintu rumah sebelah kanan(tak nampak dalam gambar), so masuk2 rumah terus jumpa bilik2 ni dulu...



Ni pintu nak masuk rumah...



Ruang makan di tepi dapur...



Bilik tidur utama...
Bilik tidur anak2 tu kami tak guna, kami buat stor simpan beg2 dan barang2 tak pakai. Tolak katil ke tepi tingkap untuk buka ruang bagi budak2 ni tidur...



Toilet...

2 comments:

Mrs Li - Faeeza Yusoff said...

nyamannyeeeeeeeeee :D!! mcm kat kampung ade itik burung ha.bestnyee kak fith jln2! jeleesss!!hehe.

Fith said...

faeeza,
bukan macam dah,mmg kampung pun,hihi.
takyah nak jeles eh,awak tu lagi merata dah berjalan kan,keh3