Saturday, October 15, 2011

Cucu2 tok abah

1. Ahmad Syafiy Danial - 26/7/2005

2. Ahmad Sidqiy Danial - 8/9/2007

3. Rafiqh Tsuyoshi - 5/12/2007

4. Raziqh Takeshi - 30/7/2009


5. Siti Syadza Damia - 7/4/2011


6. Raisha Misaki - 16/9/2011


My blue rangers...


4 ultramen...

4 comments:

Heartilyina said...

Oo nama 2S tu pangkal n hujung nya nama ye. Mcm nama kembar :D Meriah tgk budak2 ramai2 ni. Bila laa Ihsan nk dpt cousin2 baru. Mama dok suruh adik2 kawin tp masing2 xsampai jodoh lg hihi. Kena la cpt2 bg kawan kt Ihsan. Bila la tu hihi

Fith said...

Ina,aah pangkal nama tu sama,mcm kembar je kan hehe.tu lah ina,mmg meriah bila ada sepupu2,diorg ni kalau main tak gaduh sesama sepupu tau,tp gaduh sesama adik beradik je,hehe pelik tp sgt cute.dgn sepupu diorg pandai beralah n bertimbangrasa,hihi...haa mama ihsan,bila lg tu nak bg kawan kat ihsan eh

Fith said...

Ina,aah pangkal nama tu sama,mcm kembar je kan hehe.tu lah ina,mmg meriah bila ada sepupu2,diorg ni kalau main tak gaduh sesama sepupu tau,tp gaduh sesama adik beradik je,hehe pelik tp sgt cute.dgn sepupu diorg pandai beralah n bertimbangrasa,hihi...haa mama ihsan,bila lg tu nak bg kawan kat ihsan eh

srar said...

kak fith..lama tak jengok akak. tup2 dah bersalin dah no..tahniah3..Raisha misaki ka yg terbaru tu. puteri la kiranya ni..tahniah3 lg..dah ada heroin dah ni..harap2 tak kena buli dgn heroes la no 8)